logo – XParticles

Projecten Animatie Video Blog Over CV Contact X-Particles logo inflating Nu gebruik ik X-Particles niet zo heel vaak, simpelweg omdat mijn huidige klanten hier niet direct behoefte aan hebben. Uiteraard kan dat veranderen :)En omdat het leuk is om interessante...

3D Modelleren en renderen van een Apple Watch

Home Projecten Animatie Video Blog Over CV Contact 3D Modelleren en renderen Apple Watch Een persoonlijk project om mijn kennis in het programma ‘Moi3D’ bij te houden. Stap 1) Modelleren van het model in Moi3D. Een timelapse video hiervan zie je hieronder...

Product renders

Home Projecten Animatie Video Blog Over CV Contact Product renders Eén van de diensten van Dplus Visuals is om bedrijven te helpen met hun marketing door het ontwikkelen van 3D product beelden en animaties.Maar waarom zou je kiezen om producten op deze wijze te maken...

Architecture Artist Impression

Home Projecten Animatie Video Blog Over CV Contact Architecture visualisatie Een vraag voor het visualiseren van een woining, bedrijfspand of iets dergelijks krijg ik niet zo vaak. Dat terwijl het ook in het verlengde ligt van het creatieve werk wat ik meestal...

2024 Cloth dynamics exploration

Home Projecten Animatie Video Blog Over CV Contact Een mooi begin van 2024 Het nieuwe jaar gelijk beginnen met wat persoonlijke logo/brand uitingen… In deze 3 heb ik wat geëxperimenteerd met ‘inflatables’, welke spreekt jou het meeste aan? Dplus Visuals helpt...

2024

Home Projecten Animatie Video Blog Over CV Contact Een Monsterlijk Mooi 2024 2023 zit er weer bijna op en het was een bijzonder jaar voor mij. Het was namelijk het jaar waarin ik alweer 20 jaar als Dplus Visuals heb mogen werken aan de meest uiteenlopen creatieve...

Blender 4’s Geometry nodes hair system my first look

Home Projecten Animatie Video Blog Over CV Contact Blender 4’s Geometry nodes hair system my first look I used to work on small projects that required creating digital hair. I typically used software like 3Ds Max and Ornatrix and within Cinema 4D the native hair...

Time for some new blog posts.

It has been a while and with that I mean at least 5 years since I last posted an update so it is time for some updates… stay tuned 🙂...

WarriorPanthers

Cinema 4D heeft een built-in hair system welke ik eens wilde uitproberen op een karakter. Ik begon met het sculpten van het karakter in Z-Brush en hierna de mesh in 3Ds Max geretopologized. Deze mesh vervolgens geimporteerd in Cinema 4D waarin ik de mesh heb gerigged...

MechHand

  Nothing really much to say about this post.. Still work in progress though, this is being modelled in 3DsMax and rendered with Vray 3.5.