Blog, probeersels & stuff

logo – XParticles

logo – XParticles

X-Particles logo inflatingNu gebruik ik X-Particles niet zo heel vaak, simpelweg omdat mijn huidige klanten hier niet direct behoefte aan hebben. Uiteraard kan dat veranderen :)En omdat het leuk is om interessante creaties mee te maken bij deze een korte animatie.De...

read more
3D Modelleren en renderen van een Apple Watch

3D Modelleren en renderen van een Apple Watch

3D Modelleren en renderen Apple WatchEen persoonlijk project om mijn kennis in het programma 'Moi3D' bij te houden. Stap 1) Modelleren van het model in Moi3D. Een timelapse video hiervan zie je hieronder Stap 2) In 3D Studio Max de modellen importeren als step file....

read more
Product renders

Product renders

Product renders Eén van de diensten van Dplus Visuals is om bedrijven te helpen met hun marketing door het ontwikkelen van 3D product beelden en animaties.Maar waarom zou je kiezen om producten op deze wijze te maken en niet (alleen) voor fotografie te kiezen? 1)...

read more
Architecture Artist Impression

Architecture Artist Impression

Architecture visualisatie Een vraag voor het visualiseren van een woining, bedrijfspand of iets dergelijks krijg ik niet zo vaak. Dat terwijl het ook in het verlengde ligt van het creatieve werk wat ik meestal maak. Dus gaf ik mezelf de opdracht een woning en een...

read more
2024 Cloth dynamics exploration

2024 Cloth dynamics exploration

Een mooi begin van 2024Het nieuwe jaar gelijk beginnen met wat persoonlijke logo/brand uitingen… In deze 3 heb ik wat geëxperimenteerd met ‘inflatables’, welke spreekt jou het meeste aan? Dplus Visuals helpt bedrijven en merken met het ontwikkelen van bijzondere...

read more
2024

2024

Een Monsterlijk Mooi 20242023 zit er weer bijna op en het was een bijzonder jaar voor mij. Het was namelijk het jaar waarin ik alweer 20 jaar als Dplus Visuals heb mogen werken aan de meest uiteenlopen creatieve projecten. 🎉 Ik ben hier ontzettend trots op! En dat is...

read more
Blender 4’s Geometry nodes hair system my first look

Blender 4’s Geometry nodes hair system my first look

Blender 4’s Geometry nodes hair system my first lookI used to work on small projects that required creating digital hair. I typically used software like 3Ds Max and Ornatrix and within Cinema 4D the native hair system (see the tiger cubs in the previous post). These...

read more
WarriorPanthers

WarriorPanthers

Cinema 4D heeft een built-in hair system welke ik eens wilde uitproberen op een karakter. Ik begon met het sculpten van het karakter in Z-Brush en hierna de mesh in 3Ds Max geretopologized. Deze mesh vervolgens geimporteerd in Cinema 4D waarin ik de mesh heb gerigged...

read more
MechHand

MechHand

  Nothing really much to say about this post.. Still work in progress though, this is being modelled in 3DsMax and rendered with Vray 3.5.

read more