Project
Specsavers Marketing Materialen3D Product animaties & TVC POST productie
Specsavers: In 1984 richtten Doug en Mary Perkins opticienketen Specsavers op. Ze wilden een opticien zijn die net zo betrouwbaar was als de lokale opticien maar met de inkoopkracht van een internationale onderneming. Het idee hierachter was dat zij zo voordelige prijzen konden voeren zonder dat het ten koste ging van de kwaliteit. Nog steeds staat dit ideaal van de familie Perkins centraal in alles wat Specsavers doet. Met hart voor de lokale ondernemer en een slim inkoopbeleid weet Specsavers haar klanten jaar in jaar uit aan zich te binden.
Briefing:
BSUR Agency Amsterdam bedacht de campagnes omtrent alle Specsavers marketing. Van 2012 to 2022 heb ik geholpen met vele De vragen bestonden o.a. uit op basis van het aangeleverde concept 3D modellen van de producten te ontwikkelen. Monteren van TV commercials met aangeleverde video-materialen. 3D / 2D animaties creeren voor deze TV commercials als POS materialen (Winkeldisplay’s)
Werkzaamheden:
- 3D Modelleren producten (hoortoestellen)
- 3D Motion graphics tbv TVC
- Still renders tbv POS materialen
- Diverse renders beelden voor socials
Client:
BSUR Amsterdam
Software:
- 3Ds Max
- Vray
- Cinema 4D
- Redshift
- X-Particles
- Premiere Pro
- After Effects
- Photoshop
- Illustrator
Product visuals
Timelapse 3D Modelleren product
Kleine selectie geleverde projecten (2012 – 2020)
In 2010 bedacht BSUR een guerrilla stickeractie. De slogan was het ideale uitgangspunt om mensen te attenderen op beschadigingen op bijvoorbeeld hun auto. We hebben de actie vastgelegd en een flitsende film van gemaakt. In die tijd was social media nog in opkomst, en was de film alleen te zien op youtube. Tegenwoordig kan een video als deze, succesvol ingezet worden op alle socialmedia uitingen.